Palautuskäytäntö
Palautus- ja peruutusehdot
Elintarvikkeet:Kuluttajansuojalain 6 luvun mukaan etämyynnillä ei ole peruuttamisoikeutta yksittäisissä elintarvikkeiden ja muiden päivittäistavaroiden toimituksissa. Peruutusoikeutta ei myöskään ole yritysasiakkaiden tilauksille.
Kulutustarvikkeet:Asiakas voi peruuttaa tilauksensa ennen noudon alkamista ilmoittamalla siitä asiakaspalveluun sen aukioloaikoina. Kuluttajansuojalain 6 luvun mukaan etämyyntiin ei sovelleta peruuttamisoikeutta yksittäisissä elintarvikkeiden ja muiden päivittäistavaroiden toimituksissa. Asiakkaalla on kuitenkin kuluttajansuojalain 6 luvun mukaisesti oikeus peruuttaa muiden tuotteiden myynti 14 päivän kuluessa tilauksen toimittamisesta. Tällaisilla kulutustavaroilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus käyttämättömiin, hyväkuntoisiin ja ehjiin alkuperäispakkauksiin kuittia vastaan. Asiakas voi vaihtaa tai palauttaa tuotteen myymälässä, josta Palveluntarjoaja on tilannut. Tuotteiden vaihdot ja palautukset käsitellään Palveluntarjoajan asiakaspalvelupisteessä. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske ruokaa, lahjakortteja tai muita palvelutuotteita ja kosmetiikkaa.
Asiakas on velvollinen tarkastamaan tilauksensa, joka sisältää tuotteiden määrän, laadun tai muut puutteet toimituksen saapuessa (samana päivänä tilauksen vastaanottamisesta) . Jos asiakas ottaa meihin yhteyttä samana päivänä, voimme arvioida tilanteen asian perusteella. Mikäli asiakas ottaa meihin yhteyttä myöhemmin kuin samana päivänä, pidätämme oikeuden hylätä vaihto-, palautus- tai muu korvauspyyntö.
Palautuksen aloittamiseksi voit ottaa meihin yhteyttä asiakaspalvelu@allmeat.fi . Jos palautuksesi hyväksytään, lähetämme sinulle ohjeet kuinka ja minne lähetät pakettisi. Tuotteita, jotka lähetetään meille takaisin ilman palautuspyyntöä, ei oteta vastaan.
Voit aina ottaa meihin yhteyttä palautuskysymyksissä osoitteessa asiakaspalvelu@allmeat.fi .
Vahingot ja ongelmat
Tarkista tilauksesi vastaanoton yhteydessä ja ota heti yhteyttä, jos tuote on viallinen, vaurioitunut tai jos saat väärän tuotteen, jotta voimme arvioida ongelman ja korjata sen.
Vaihto
Nopein tapa varmistaa, että saat sen, mitä haluat, on palauttaa olemassa oleva tuote, ja kun palautus on hyväksytty, osta uusi tuote erikseen.
Hyvitykset
Ilmoitamme sinulle, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksesi, ja ilmoitamme, onko palautus hyväksytty vai ei. Jos hyväksytään, saat automaattisesti hyvityksen alkuperäisellä maksutavallasi. Muista, että myös pankiltasi tai luottokorttiyhtiöltäsi voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvityksen käsittelee ja tilittää.